Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Producenci
W sytuacji, gdy przesyłka została uszkodzona podczas transportu bądź stwierdzono braki w zamówieniu, prosimy w obecności kuriera spisać protokół uszkodzenia.
W protokole powinny znajdować się następujące informacje: data, godzina doręczenia, opis uszkodzenia lub braków w towarze, podpis kuriera oraz zamawiającego. Jeżeli uszkodzenie lub niezgodność z zamówieniem została zauważona po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską (właściwym oddziałem UPS) i umówić się na przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.
Przewoźnik jest zobowiązany do takiego przyjazdu i spisania protokołu. Wszelkie reklamacje kierowane do przewoźnika, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie, według prawa przewozowego, reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. O zaistniałej sytuacji, należy powiadomić sklep 24VDC.pl. Spisany protokół uszkodzenia należy przesłać do siedziby firmy 24VDC.pl. Sprzęt uszkodzony powinien być zapakowany oryginalnie i nie może nosić śladów użytkowania.
UWAGA: wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania jest możliwe na podstawie spisanego protokołu. Nowy towar będzie wysyłany dopiero po otrzymaniu przez 24VDC.pl produktu będącego przedmiotem reklamacji.